anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik heb voor op een school 2 soorten pc's A. Pc met W.98 SE zonder CD Rom speler B. Pc met W.95 Met cd rom In beide pc's zit een netwerkkaart Omdat bij de pc A.geen cd-rom gepaatst kan worden, wil ik beide pc's op elkaar zetten 1 monitor en toetsenbord en met en krosslink kabel de cd-rom speler op pc B. delen. Hoe krijg ik een stabiel werkend systeem ? Want na het üitzetten van PC B. werkt een en ander niet meer naar behoren omdat niet goed is afgesloten Krijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Dat krijg je waarschijnlijk niet voor elkaar. Wanneer je pcAnywhere zou gebruiken dan had je nog kans, maar die gaat ook voorbij als je beide computers uit zet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Eerlijk gezegd moet je het zelf ook wel snappen dat als PC B uitstaat de CDROM ook niet werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Beide computers gaan aan (slechts 1 keyboard) [ Dit bericht is bewerkt door: KrijnK op 2002-05-06 21:31 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2002 Is het niet handiger om gewoon de CD-rom in computer A te bouwen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen