anoniem Geplaatst: 26 april 2002 Delen Geplaatst: 26 april 2002 Hallo, Ik draai een mailserver (mailtraq) en nou heb ik geen internet domein. Hij haalt alle email van de pop accounts op maar hij kan niets versturen. Hoe stel ik het in (als dat mogelijk is)dat de mailserver de uitgaande email naar de smtp server van de provider stuurt? Help Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2002 Ik neem aan dat die mailserver zelf kan SMTPen, als hij de DNSen ingesteld heeft van je provider moet het werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2002 Ik heb een soortgelijk probleem gehad met sendmail (onder Linux). Zolang je geen "echte" domeinnaam hebt, weigeren andere mailservers je mail te ontvangen. Wat je kunt doen is bij [url]www.cjb.net[/url] of [url]www.dhs.org[/url] een domein registreren (is gratis). Die domeinnaam kun je dan dus bij je mailserver en -clients instellen. Als het goed is, zullen de mailtjes dan wel geaccepteerd worden door andee mailservers. Succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen