anoniem Geplaatst: 16 april 2002 Delen Geplaatst: 16 april 2002 Ik vond deze melding in aparaatbeheer, zijn hier ervaringen mee? Ik heb af en toe niet de mogelijkheid om de 2e PC te bekijken. PC1 WIN XP PRO PC2 WIN 98se Netwerk heeft tijden geen problemen gehad. Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. Iemand suggesties ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2002 Ik heb dit meegemaakt met XP en 3com 90X netwerkkaartjes, na een XP update, speciaal voor 3com. Na de drivers van 3com zelf te installeren werkte het pas weer... Komt dit bekend voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 Nee helaas niet, de kaartjes die ik gebruik zijn van realtec. (Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC) In PC1 2 van deze kaartjes en in PC2 ook een realtec maar dan een ander type. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen