anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Delen Geplaatst: 25 maart 2002 Ik wil een scanner in een netwerk gebruiken met windows 2000 clients zonder op alle pc's zelf de drivers te moeten installeren. Of elke keer na herimagen de drivers handmatig te moeten installeren. Wie kan mij helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 Dan maak je toch gewoon een image van een systeem waarbij de drivers van die scanner al geïnstalleerd zijn. En dan zet je die image overal op elke computer. Suc 6, Roy V. ROC Nijmegen sector ICT Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 Ligt eraan of het een netwerk scanner is. Wanneer je dat ding fysiek op 1 PC aan wil sluiten en alle andere PC's via die PC de scanner wil laten benaderen, dan zul je 2 installaties moeten doen: Een voor de PC waar de scanner aan vast zit, de ander voor de benadering van de scanner via het netwerk. Die image kun je dan wel op alle andere PC's zetten. Wanneer het een netwerkscanner is, dan lijkt jhet me dat je met 1 image toekunt. De scanner wordt dan immmers zowieso over het netwerk benaderd en dan is de installatie voor iedere PC hetzelfde. Ik weet trouwens niet of je je scanner zondermeer kan delen. Moet je software daar niet speciaal voor geschikt zijn? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen