anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Mijn netwerk bestaat uit 2 windows95-pc's en twee netwerkprinters (HP Laserjet 2100), aangesloten via UTP en net op een printerpoort. Voor netwerkaplicatie beheer draait Novell-Netware-client. Als tekstverwerker gebruik ik WP8. Nu het probleem: Na een printopdracht in WP8 lopen beide pc's vast en moet er opnieuw opgestart worden. Aangezien dit niet prettig werkt, zoek ik n oplossing. Heb al van alles geprobeerd maar niets werkt. Is er iemand die hier n oplossing weet??? Greetz D@ffy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2002 eehhh..... juiste driver? juiste poort? juiste protocol? kan j nit met je browser naar de ip van je jetdirect? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2002 Gebruik je een interne of externe printserver (ook van HP?) Kan je je printserver pingen, welk protocol gebruik je (HP Jetadmin software?) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen