anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Ik heb thuis breedband en op het werk ook. Kan ik vanaf het werk (NT4)ook via contact maken met mijn thuisserver en data overzetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Instaleer thuis een ftpserver Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Instaleer thuis een ftpserver Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Eén FTP-server is wel genoeg dat ik :razz: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Nog suggesties voor programma's om een ftp-server te draaien? En eventueel nog wat anders i.v.m. ftp geblocked wordt door de proxy op mijn werk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2002 [quote:9bf2e9379a] Op 01-03-2002 12:39, schreef H-J Eiten: Ik heb thuis breedband en op het werk ook. Kan ik vanaf het werk (NT4)ook via contact maken met mijn thuisserver en data overzetten? [/quote:9bf2e9379a] Dat kan ja. In jouw geval zou ik kiezen voor een pakket als PC Anywhere ([url]www.symantec.nl/region/nl/product/pcanywhere/con_index.html[/url]) of LapLink ([url]www.laplink.com[/url]). [ Dit Bericht is bewerkt door: Remco de Graaf op 2002-03-06 11:05 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2002 ssh (telnet is imho geen optie, passwords worden ongecodeerd verstuurt) een goede gratis windows client is putty (waar? even googlen) dan kun je zelfs thuis werken. ik doe dat ook (toegegeven: in linux is dat allemaal wat makkelijker :wink: ) je zet met ssh geen data over, maar je werkt dan op die andere pc (in console???) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen