anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Delen Geplaatst: 24 februari 2002 wie kan er op afstand in mijn pc kijken of alles goed loopt ik heb best wel wat foutjes heb zelf al vnc er op staan ik heb nog niet zoveel ervaring met pc alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2002 Erg link om deze vraag zomaar lukraak op het internet te stellen. Je weet nooit wie je in je computer haalt. Wat voor problemen heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 de laaste tijd als ik af sluit word me beeld helemaal blauw dan moet ik een toets of ctrl alt del doen maar gebeurt dan niets het staat dan gelijk vast. misschien dat er iets is aan gevinkt wat niet hoort of zo kan je me er mee helpen alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Koop een nieuwe monitor. :grin: :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 lekker bijdehand leuk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Is misschien wel serieus bedoeld. Ik ken beeldschermen langer dan vandaag en als ze compleet blauw kleuren is dat niet goed. :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 oke dan maar ik geloof niet dat je me gegrijpt het wordt dan blauw maar staat dan dat er iets fouts is dan moet ik een toets of ctrl alt del doen maar dat gaat dan niet dan staat het vast groetjes jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Je bedoelt een blauw windowsscherm met foutmelding, zoals Fatale Uitzonderings Fout, bla, bla. Welk besturingssysteem gebruik je, en wat voor pc? Welke foutmeldingen heb je nog meer? Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 ja klopt.ik gebruik windows 98 pentium 3 het gebeurt meest als de pc erg lang aan staat groetjes jan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Op C: staat een verborgen bestand met de naam bootlog.txt Die moet je even openen en dan moet je kijken wat er bij de laatste regels staat. Die regels beginnen met: Terminate = User Aan het einde moet staan: EndTerminate = User Wanneer er bij het afsluiten iets fout gaat ontbreekt een dergelijke regel. Wat staat er bij jou? Verder is het zo dat windows computers instabiel kunnen worden als ze lang aan staan. Met name win98 systemen. Dat komt o.a. doordat win98 een slecht geheugenbeheer heeft. Programma's die worden afgesloten worden vaak niet correct uit het geheugen verwijdert. Dat geeft fouten en instabiliteit. Je kunt dat proberen op te lossen door een geheugenmanager te installeren. Op http://www.download.com vind je dergelijke programma's. Een andere grote instabiele factor is de internet explorer. Wanneer hier fouten optreden neemt 'ie meestal je hele windows mee. Verder nog slecht geschreven drivers en het installeren/deinstalleren van programma's waarbij er altijd wat achterblijft in het register en de systeemmappen van windows. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 sorry hoor ik kan geen bootlog .txt vinden jammer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 [quote:180c9dc29a] Op 01-03-2002 19:33, schreef jan22: sorry hoor ik kan geen bootlog .txt vinden jammer [/quote:180c9dc29a] ik heb bij zoeken van bestanden en mappen gekeken en ook dat niet ja sorry ik weet er wijnig van maar ik wil het graag leren ik hoop dat je me toch wil helpen er mee en ook dat van de geheugen op die site kon ik niet vinden alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 Als je er echt nog zo weinig van weet is het erg moeilijk om van afstand te helpen. Je kunt eens kijken welke gebruikersgroepen bij jou in de buurt actief zijn. WindowsGG of DosGG. Of misschien is er een plaatselijke computerclub actief. Dan kun je daar heen gaan (vaak met pc) en wordt je op weg geholpen. Een handige vriend of kennis kan natuurlijk ook. In ieder geval is dat beter dan dat een ander van afstand in je pc gaat rommelen. Bovendien leer je daar niets van. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar van afstand lukt het dus niet zo. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2002 oke bedankt NoZtra ik vindt het mooi dat je me probeerde tehelpen ik zal je raad opvolgen bedankt groetjes jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen