anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Delen Geplaatst: 24 februari 2002 wie kan er op afstand in mijn pc kijken of alles goed loopt ik heb best wel wat foutjes heb zelf al vnc er op staan ik heb nog niet zoveel ervaring met pc alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2002 Erg link om deze vraag zomaar lukraak op het internet te stellen. Je weet nooit wie je in je computer haalt. Wat voor problemen heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 de laaste tijd als ik af sluit word me beeld helemaal blauw dan moet ik een toets of ctrl alt del doen maar gebeurt dan niets het staat dan gelijk vast. misschien dat er iets is aan gevinkt wat niet hoort of zo kan je me er mee helpen alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Koop een nieuwe monitor. :grin: :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 lekker bijdehand leuk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Is misschien wel serieus bedoeld. Ik ken beeldschermen langer dan vandaag en als ze compleet blauw kleuren is dat niet goed. :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 oke dan maar ik geloof niet dat je me gegrijpt het wordt dan blauw maar staat dan dat er iets fouts is dan moet ik een toets of ctrl alt del doen maar dat gaat dan niet dan staat het vast groetjes jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Je bedoelt een blauw windowsscherm met foutmelding, zoals Fatale Uitzonderings Fout, bla, bla. Welk besturingssysteem gebruik je, en wat voor pc? Welke foutmeldingen heb je nog meer? Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie