Ga naar inhoud

vraag 1


anoniem

Aanbevolen berichten

Op C: staat een verborgen bestand met de naam bootlog.txt Die moet je even openen en dan moet je kijken wat er bij de laatste regels staat. Die regels beginnen met: Terminate = User Aan het einde moet staan: EndTerminate = User Wanneer er bij het afsluiten iets fout gaat ontbreekt een dergelijke regel. Wat staat er bij jou? Verder is het zo dat windows computers instabiel kunnen worden als ze lang aan staan. Met name win98 systemen. Dat komt o.a. doordat win98 een slecht geheugenbeheer heeft. Programma's die worden afgesloten worden vaak niet correct uit het geheugen verwijdert. Dat geeft fouten en instabiliteit. Je kunt dat proberen op te lossen door een geheugenmanager te installeren. Op http://www.download.com vind je dergelijke programma's. Een andere grote instabiele factor is de internet explorer. Wanneer hier fouten optreden neemt 'ie meestal je hele windows mee. Verder nog slecht geschreven drivers en het installeren/deinstalleren van programma's waarbij er altijd wat achterblijft in het register en de systeemmappen van windows. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie
[quote:180c9dc29a] Op 01-03-2002 19:33, schreef jan22: sorry hoor ik kan geen bootlog .txt vinden jammer [/quote:180c9dc29a] ik heb bij zoeken van bestanden en mappen gekeken en ook dat niet ja sorry ik weet er wijnig van maar ik wil het graag leren ik hoop dat je me toch wil helpen er mee en ook dat van de geheugen op die site kon ik niet vinden alvast bedankt
Link naar reactie
Als je er echt nog zo weinig van weet is het erg moeilijk om van afstand te helpen. Je kunt eens kijken welke gebruikersgroepen bij jou in de buurt actief zijn. WindowsGG of DosGG. Of misschien is er een plaatselijke computerclub actief. Dan kun je daar heen gaan (vaak met pc) en wordt je op weg geholpen. Een handige vriend of kennis kan natuurlijk ook. In ieder geval is dat beter dan dat een ander van afstand in je pc gaat rommelen. Bovendien leer je daar niets van. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar van afstand lukt het dus niet zo. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...