anoniem Geplaatst: 10 februari 2002 Delen Geplaatst: 10 februari 2002 Yow, ik hem hier nog twee 486 staan. Ik heb die alle twee in mijn netwerk staan. Maar nu mijn vraag. Ik heb een scanner staan van Mustek (grote rommel). Dat is een parallel scanner en die hangt aan een van mijn 486 die naast mijn pentium staan. Nu zou ik graag de scanner op de 486 willen benaderen op mijn pentium, zodat de 486 scant en dan de beelden automatisch verstuurt naar de pentium waar ik ze dan verder kan bewerken. Ik weet dat ik een printer kan delen maar van een scanner niet. Ik heb het anders al wel eens ergens gehoort maar nog niet gezien. Dus zou ik willen weten of dit kan en hoe ik dat doe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Dubbelpost... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2002 Als je toch wil scannen met de 486 en dan overzenden, zie ik het probleem niet echt. Hang de scanner aan je 486, scan en sla je afbeeldingen op in een gedeelde map die vanaf alle ps's bereikbaar is. Toch ?? Have Fun Luc Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen