anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Wij werken met een netwerk bestaande uit een Windows 2000 server en diverse werkstations. In het verleden had ik op al die werkstations een apart hotmail account aangemaakt. Het mailen via Outlook verliep dan ook prima. Sinds enige tijd werken we nu met profiles en het programma kix. Als ik nu op een werkstation aanlog, dan krijg ik op de instellingen die het laatste zijn opgeslagen en die niet bij het werkstation horen. Zetten we alle computers aan, dan hebben alle computers hetzelfde hotmail adres + bijbehorende instellingen. Kan ik dit nog veranderen? Bedankt! Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Dat kan alleen de systeembeheerder voor je doen...KIX zorgt hier namelijk voor neem ik aan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Hoi... Ligt waarschijnlijk aan je profielen.. Wil je meer weten, wij draaien 7 locaties met Windows 2000 / Terminal services en 3000 leerlingen... Stuur me maar eens een e-mail.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen