anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Delen Geplaatst: 13 januari 2002 Na het installeren van mijn netwerk is het om de een of andere duistere reden niet meer mogelijk om mijn mcaffee anti4us programma automatisch update's te laten vinden. Op de een of andere manier komt hij niet door mijn server (win nt, winproxy, winroute) heen. Wie weet welke instellingen er gewijzigd dienen te worden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2002 Je zal bepaalde poorten die McAfee gebruikt, open moeten zetten op je internet pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Bij McAfee kan je opgeven dat de update via de proxy moet lopen. - VirusScan Console openen - AutoUpdate Configureren - Kies bewerken - Vink proxy aan, geef het IP adres en de poort en het werkt! (althans bij mij <grin>) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Als je op je locale systeem ook Winnt/2k/xp hebt draaien moet je de service van de virusscanner als een gebruiker uit laten voeren en niet als system. De system account heeft namelijk geen toegang tot het netwerk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen