anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Met welk brand-programma kan ik over het netwerk branden. Heb meerdere pc op mijn netwerk en maar 1 brander.Geprobeert met clonecd, maar hiermee lukt het niet, deze herkend de brander op een andere pc niet.alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 CROSSPOST!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 Probeer het anders eens omgekeerd. Draai het programma op de PC met de brander en de gegevens komen uit de gesharede map van de PC zonder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 quote:Originally posted by WillyF: Probeer het anders eens omgekeerd. Draai het programma op de PC met de brander en de gegevens komen uit de gesharede map van de PC zonder.Dat zei ik dus al in zijn andere topic....vandaar CROSSPOST!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen