anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Hallo allemaal. Ik zou graag willen weten wat ik het beste kan doen met de volgende eisen aan een thuisnetwerk dat ik wil maken.Het gaat hier over: * pen 3 800 * pen 3 550 * pen 2 266 * hub 5 poorten 10/100 mb * 3 netwerkkaarten 10/100mb * 1 netwerkkaart 10 mb * hp 840c printerIk zou graag met alle computers op internet willen (tergelijker tijd), met elkaar chatten onderling, printer delen en dat de gedownloaden muziek voor iedereen te beluisteren is. Het liefs ook nog dat geen van alle computers aan hoefd te staan bij bepaalde handelingen zoals printen internetten enz. Heeft een u een idee dan zou ik dat graag horen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Hoor ik daar die oude 486 weer brommen?????Klinkt misschien als een cliche, maar zoek even op oudere topics, deze vraag is al 1000x gesteld.GreetzZzz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Wat voor internetverbinding gebruik je? Want indien je een ethernet ADSL modem hebt, kan je deze tweaken en zelf als een server laten draaien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen