anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Ik probeer Smoothwall te downloaden (22Mb)maar al wat ik krijg is een file van 750 bytes dat EasyCDcreator opstart en vervolgens meldt dat de file ongeldig is. Wat gaat er fout? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Dat zal dan in mijn ogen een niet complete ISO file zijn...dus op zoek gaan naar een goede ISO is de volgende stap. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Da's nou juist 't probleem. Ik heb diverse sites geprobeerd en zelfs de site van Smoothwall geeft niet het gewenste resultaat. Ik vermoed dat de oorzaak dieper ligt maar ik heb geen idee waar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Toevallig al geprobeerd om het bestand op te slaan met een andere extensie en wanneer het helemaal binnen is te hernoemen naar .iso? Het lijkt er namelijk op dat Easycdcreator het bestand opent als de header binnen is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 Als je de file bij hun zelf ook gedownload heb zal dat vast wel geen ISO zijn. Maar dan moeten er ook instructies te vinden zijn op hun website over wat voor file het is en hoe je die dient te installeren enzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 EasyCDcreator opent pas als ik het gedownloade bestandje (750bytes) open. Op de site van Smoothwall staat dat je het ISO bestand (22Mb) naar een cd moet branden. De procedure snap ik wel maar ik krijg geen bruikbaar bestand binnen. Ik heb wel vaker meegemaakt dat bij het downloaden i.pl.v. het bestand alleen een html pagina binnen kwam. Het helpt dan als ik niet met DAP download maar met de standaard Windows doawnloader. Deze keer werk het niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2002 jammer dat m'n netwerkje momenteel niet compleet is, anders had je em bij mij weg kunnen ftpen. of draai je misschien zelf een ftpserver ? heb em zelf net nog geprobeerd en krijg gewoon de iso van rond de 20 MB. heb je misschien een proxy draaien ofzo ?je@n Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 zet de links eens hier neer zodat anderen het eens kunnen proberen.Wacht eens: dat bestand welke je nu binnekrijgt welke extensie heeft die? Blijkbaar zit die al meteen verkeerd gelinked in de explorer zodat EasyCd-creator als een plug-in opstart en dat kan nog niet want je het je 222 MB nog niet binnen. Check eens bij de Verkenner-Beeld-Mapopties-Bestandstypen of je daar een verkeerde programma-bestandskoppling tussen ziet staan. Als je eerst (!!!) een backup van het register maakt kun je een verkeerde verwijderen. Probeer het dan nog eens. Mocht je per ongeluk een verkeerde verwijderen zet je het register terug of je zoekt zo'n bestand op met die extensie die je mist. Dan R-muis en dan moet er "Openen met...." verschijnen (immers geen koppleing meer) en dan kies je het programma waarmee het moet. Vink effe aan dat dit altijd moet.Durf je dit niet of kun je geen backup maken: niet doen!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 Geen van beiden is aan de orde. Kan het zijn dat bij de server van de kabelaar (Chello) zit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 Ik heb 'm binnen. Een schone installatie bracht de oplossing al zal ik nooit weten wat nou precies het probleem geweest is. In elk geval bedankt voor alle goede hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 gelukkig en veel succes. Was blijkbaar idd NOK, helaas we zullen het verder nooit weten.... That's life, sometimes..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 met dit progg kun je elke iso file openen. WinISO features--------------------------------------------------------------------------------* Support any CD image file format WinISO support:ISO Standard CD image format BIN/CUE CdrWin image (data/audio/video supported) CIF Easy CD Creator image FCD Virtual CD(uncompressed) VCD Virtual Driver(uncompressed) IMG CloneCD image NRG Nero Image BWT BlindRead Image more...* ISO to BIN convert a ISO file to BIN/CUE format. * BIN to ISO convert BIN/CUE file to ISO/WAV/DAT format.* Convert any CD image file to ISO convert any CD image file to ISO. Batch convert supported.* Bootable CD support* Save Bootable Information to a .WBT file* Insert a .WBT file to a exist CD image file, and make it bootable * Make a CD image file bootable from a bootable floppy disk * Delete bootable information from a CD image file.* CD image file extractorExtract files from any CD image file. Drag files out from a CD image file. Double click a file in a CD image file to view/run it. Double click SETUP.EXE to install software directly.* CD image file editor WinISO is the FIRST software to edit a CD image file directly in the world.Change CD label Delete files/directories Rename files/directories Add files/directories Drag files/directories in Make it bootable(see also Bootable CD support)* Create new CD image file* Create new ISO by collecting files and directories, drag&drop support * Create new ISO from a Disc. ASPI support. --------------------------------------------------------------------------------Copyright (C) 1999-2001 WinISO Computing Inc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 Het kleine bestand is een ISO bestand en gekoppeld aan EasyCDcreator dus dat klopt wel want de bedoeling is dat je het echte bestand van 22Mb bestand (ook ISO) naar een CD brandt. Alleen komt er slechts een klein deel (de header?) binnen.De bewuste link is: http://us0.download.smoothwall.org/?2/0.9.9/se-iso/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2002 deze (smoothwall-0_9_9-se.iso) is nu met 75-80 kbytes/s probleemloos binnen gerold bij mij: http://us0.download.smoothwall.org/?4/0.9.9/se-iso/emea/no1/http ...maar dat lost jouw probleem nog niet op, de link werkt wel. Vreemd. Heb je herinstallatie van de browser al een gedaan. Loop eerst de internet-opties nog eens na of je daar iets opvalt.PS wat ik toch gek blijf vinden dat ie automatisch de iso gaat openen na downlaoden ook al is dat de verkeerde grootte. Dat betekent toch dat je iso-programma als plugin gaat werken. Als ik een bestand download van welk type dan ook, wil ik niet dat dit gebeurt ivm virussen.Ik heb ondertussen effe verder gekeken, probeer deze link eens http://uunetnl.linux.tucows.com/internet/adnload/200794_79556.html of als die niet werkt (bij mij wel): http://download.tucows.com/perl/Linux.html?Target=/internet/adnload/200794_79556.html Maar dan nog als deze het wel doet, vind ik het nog niet OK. [This message has been edited by andre@home (edited 05-01-2002).] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen