Ga naar inhoud

Downloaden Smoothwall

anoniem

Aanbevolen berichten

EasyCDcreator opent pas als ik het gedownloade bestandje (750bytes) open. Op de site van Smoothwall staat dat je het ISO bestand (22Mb) naar een cd moet branden. De procedure snap ik wel maar ik krijg geen bruikbaar bestand binnen. Ik heb wel vaker meegemaakt dat bij het downloaden i.pl.v. het bestand alleen een html pagina binnen kwam. Het helpt dan als ik niet met DAP download maar met de standaard Windows doawnloader. Deze keer werk het niet.
Link naar reactie
zet de links eens hier neer zodat anderen het eens kunnen proberen.

Wacht eens: dat bestand welke je nu binnekrijgt welke extensie heeft die? Blijkbaar zit die al meteen verkeerd gelinked in de explorer zodat EasyCd-creator als een plug-in opstart en dat kan nog niet want je het je 222 MB nog niet binnen. Check eens bij de Verkenner-Beeld-Mapopties-Bestandstypen of je daar een verkeerde programma-bestandskoppling tussen ziet staan. Als je eerst (!!!) een backup van het register maakt kun je een verkeerde verwijderen. Probeer het dan nog eens. Mocht je per ongeluk een verkeerde verwijderen zet je het register terug of je zoekt zo'n bestand op met die extensie die je mist. Dan R-muis en dan moet er "Openen met...." verschijnen (immers geen koppleing meer) en dan kies je het programma waarmee het moet. Vink effe aan dat dit altijd moet.

Durf je dit niet of kun je geen backup maken: niet doen!!!!!

Link naar reactie
met dit progg kun je elke iso file openen. WinISO features

--------------------------------------------------------------------------------

* Support any CD image file format

WinISO support:

ISO Standard CD image format BIN/CUE CdrWin image (data/audio/video supported) CIF Easy CD Creator image FCD Virtual CD(uncompressed) VCD Virtual Driver(uncompressed) IMG CloneCD image NRG Nero Image BWT BlindRead Image more...

* ISO to BIN convert a ISO file to BIN/CUE format.

* BIN to ISO convert BIN/CUE file to ISO/WAV/DAT format.

* Convert any CD image file to ISO convert any CD image file to ISO. Batch convert supported.

* Bootable CD support

* Save Bootable Information to a .WBT file

* Insert a .WBT file to a exist CD image file, and make it bootable * Make a CD image file bootable from a bootable floppy disk * Delete bootable information from a CD image file.

* CD image file extractor

Extract files from any CD image file. Drag files out from a CD image file. Double click a file in a CD image file to view/run it. Double click SETUP.EXE to install software directly.

* CD image file editor

WinISO is the FIRST software to edit a CD image file directly in the world.

Change CD label Delete files/directories Rename files/directories Add files/directories Drag files/directories in Make it bootable(see also Bootable CD support)

* Create new CD image file

* Create new ISO by collecting files and directories, drag&drop support * Create new ISO from a Disc. ASPI support.

--------------------------------------------------------------------------------

Copyright (C) 1999-2001 WinISO Computing Inc.

Link naar reactie
deze (smoothwall-0_9_9-se.iso) is nu met 75-80 kbytes/s probleemloos binnen gerold bij mij: http://us0.download.smoothwall.org/?4/0.9.9/se-iso/emea/no1/http ...maar dat lost jouw probleem nog niet op, de link werkt wel. Vreemd. Heb je herinstallatie van de browser al een gedaan. Loop eerst de internet-opties nog eens na of je daar iets opvalt.

PS wat ik toch gek blijf vinden dat ie automatisch de iso gaat openen na downlaoden ook al is dat de verkeerde grootte. Dat betekent toch dat je iso-programma als plugin gaat werken. Als ik een bestand download van welk type dan ook, wil ik niet dat dit gebeurt ivm virussen.

Ik heb ondertussen effe verder gekeken, probeer deze link eens http://uunetnl.linux.tucows.com/internet/adnload/200794_79556.html

of als die niet werkt (bij mij wel): http://download.tucows.com/perl/Linux.html?Target=/internet/adnload/200794_79556.html

Maar dan nog als deze het wel doet, vind ik het nog niet OK.

[This message has been edited by andre@home (edited 05-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...