anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Delen Geplaatst: 2 april 2002 Hi All, Ik heb 1 Windows 2000 Server en 1 Windows 2000 WS machine. Op de Server heb ik een netwerkdrive gekoppeld van de workstation. Elke nacht is het de bedoeling dat er met retrospect (een backup tool) naast een tape backup ook een kopie wordt gemaakt naar de gekoppelde netwerkdrive. Als ik dit direct uitvoer is er niets aan de hand. Echter 's nachts als het moet gebeuren is om een nog onverklaarbare reden de netwerkdrive opeens weg. Kent iemand dit probleem van een verdwijnende netwerkdrive. Bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 Kan dat iets met je powersaving te maken hebben? als je die eens helemaal uitschakelt op het workstation zou het wel eens kunnen werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2002 Wellicht een optie. Schedule voor de backup een .bat bestandje, waarin je via het 'use'-commando de netwerkdrive mount. Succes. Groeten, Gerard Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen