anoniem Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Hallo, Ik heb deze week een NAS gekocht met FTP functionaliteit nu ik hem wil gaan gebruiken moet ik eerst de OS installeren. Hiervoor moet ik een connectie maken met de NAS die via mijn router (Linksys WRT54GL) aangesloten is op het internet. Ik moet volgens de handleiding het ip-adres van mijn pc veranderen in 192.168.16.3 en het Subnetmasker in 255.255.255.0.. Maar als ik dit allemaal gedaan heb geeft het progje om de OS te installeren (Nettool) nog steeds niets aan.. Weten jullie de oplossing? bij voorbaat dank! Marijn p.s. ik gebruik AVG Internet Security 2011 windows xp en dit is de betreffende NAS: http://www.unisupport.net/?product/index/ipn/351 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2012 Misschien dat de firewall je NAS blokkeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2012 ik heb geprobeerd om de firewall van mijn pc uit te zetten en die van mijn router maar beiden zonder succes. toch bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen