anoniem Geplaatst: 2 maart 2012 Delen Geplaatst: 2 maart 2012 Foutafhandeling. Ik heb op mijn ontwikkelcomputer (Win7, IIS 7.5) in een WebApplicatie een Global.asax. In de Application_Error vang ik de eventuele fouten af zoals een server die niet bereikbaar is door een fout in de connectionstring. Ook laat ik een tekstbestandje schrijven, een e-mail verzenden, en de fout wordt opgeslagen in een database (code die ik allemaal zelf geschreven heb) In de web.config geef ik aan naar welke pagina gegaan moet worden wanneer een dergelijke fout optreedt. Alles werkt perfect op mijn eigen computer. Nu heb ik de boel overgezet naar een Webserver met IIS7 (win server 2008 standaard). Deze is beveiligd maar ik heb toegang tot deze server en kan dingen aanpassen. En, nu mijn probleem: mijn WebApp werkt daar niet! Als ik kijk wat ie doet in de Global.asax dan doorloopt het prima maar voert niets uit. Zet ik in de Application_Error dat ie naar een bepaalde website moet gaan, dan werkt dat wel, maar verder doet ie niets, zoals het zenden van de een e-mail, het wegschrijven van de fout naar een tekstbestand of het opslaan van de fout in een database. Nu mijn duidelijke vraag: waarom werkt het niet? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen