anoniem Geplaatst: 22 januari 2012 Delen Geplaatst: 22 januari 2012 Goededag Ik heb een Synology D212j gekocht en ik heb een aantal mappen met foto's die ik wil delen via internet met een aantal vrienden. Ik vraag me af wat de makkelijkste manier is om dit te doen? Kan ik mijn vrienden een link sturen zodat ze toegang hebben tot 1 specifieke map? Of iks het ook mogelijk om een website te laten draaien op deze NAS en daar de foto's op te zetten? De handleiding is helaas erg beknopt, daar kom ik helaas niet uit. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2012 Bij mijn weten kun je op synology zowel een ftp als een webserver draaien. Als het om alleen downloaden gaat, kan ftp goed. Wil je het leuk presenteren, dan is een website wellicht een betere oplossing. Je kunt die eenvoudig maken met bijvoorbeeld jalbum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2012 Gerben, bedankt voor je antwoord! Is het maken van een website dan gratis? Ik wil namelijk wel graag een gratis oplossing. Een leuke presentatie zou mooi zijn! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2012 Het maken van een website kost inderdaad niks, als je die op je eigen server/nas host. Je vrienden kunnen dan via jouw ip de site benaderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen