anoniem Geplaatst: 9 december 2011 Delen Geplaatst: 9 december 2011 hoi, er draait een windows server 2003 met activedirectory, administrator wachtoord klopt niet meer, is het mogelijk om die via speciaal software wachtwoord achterhalen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2011 http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ ISO Downloaden, CD-tje branden en goed de instructies op het scherm volgen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2011 [quote:31218cf11d="Leo S"]http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ ISO Downloaden, CD-tje branden en goed de instructies op het scherm volgen...[/quote:31218cf11d] bedankt voor je antword leo, dit recovert alleen local toegang ? verander/beschadig de NTDS niet ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2011 Dit is een live-CD gebaseerd op een Linux kernel. Ik gebruik het regelmatig om wachtwoorden leeg te maken. Ik heb er nog nooit iets mee stuk gemaakt... Je kan het natuurlijk eerst eens testen op een andere computer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2011 [quote:0698c3d8bd="Leo S"]Dit is een live-CD gebaseerd op een Linux kernel. Ik gebruik het regelmatig om wachtwoorden leeg te maken. Ik heb er nog nooit iets mee stuk gemaakt... Je kan het natuurlijk eerst eens testen op een andere computer...[/quote:0698c3d8bd] hoi leo, Werkt dat applicatie ook op server systemen? ik reset(blank) geprobeerd en wachtwoord gewijzigd maar kan nog steeds metd e oude password inloggen op het test systeem. Server draait op 2003R2 zonder AD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2011 Zulke tools resetten toch alleen de local admin.... niet de server admin? Ik vraag me af of je het kunt. Je zou nog de Ophrack CD kunnen proberen, maar ik verwacht dat die ook het ww v/d de local admin alleen zichtbaar kan maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2011 Ik zal het morgen eens testen met een Windows 2008 R2 domain controller uit de testomgeving van mijn werk... Ik moet zeggen dat het wel heel erg lang geleden is dat ik dit heb gedaan op een domain controller, maar bij mijn weten werkte dat toen wel... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2011 Hoe weet je dat het Administrator password niet meer klopt???? Of ben je het wachtwoord vergeten?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen