Ga naar inhoud

AD gebruikers koppelen aan Exchange 2007 emailaccount

anoniem

Aanbevolen berichten

Heb 1 algemeen emailadres (info@xxxxxx.nl) waar ik meerdere AD accounts aan wil koppelen (welke zelf geen emailaccount hebben). Wordt gewerkt in een Windows Server 2008 omgeving. Kan full access permission geven aan een gebruiker op dit info emailadres maar volgens mij moet ik het ook rechstreeks in AD (het is immers een algemeen AD account) kunnen toevoegen (kan hier geen tabblad voor vinden). Dit ljkt me een betere manier dan de gebruikers toevoegen met full access permission. Wat is de beste optie?
Link naar reactie
Vanaf Exchange 2007 vinden alle Exchange gerelateerde taken weer plaats vanuit het Exchange management console (of de Exchange management shell), net als hoe het vroeger bij Exchange 5.5 en eerder was. Dat betekent dat het geven van full access permissions in het Exchange console de enige juiste methode is om gebruikers rechten te geven op deze mailbox. Dit kan dus niet meer vanuit AD Users and Computers...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...