anoniem Geplaatst: 3 december 2011 Delen Geplaatst: 3 december 2011 Heb 1 algemeen emailadres (info@xxxxxx.nl) waar ik meerdere AD accounts aan wil koppelen (welke zelf geen emailaccount hebben). Wordt gewerkt in een Windows Server 2008 omgeving. Kan full access permission geven aan een gebruiker op dit info emailadres maar volgens mij moet ik het ook rechstreeks in AD (het is immers een algemeen AD account) kunnen toevoegen (kan hier geen tabblad voor vinden). Dit ljkt me een betere manier dan de gebruikers toevoegen met full access permission. Wat is de beste optie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2011 Vanaf Exchange 2007 vinden alle Exchange gerelateerde taken weer plaats vanuit het Exchange management console (of de Exchange management shell), net als hoe het vroeger bij Exchange 5.5 en eerder was. Dat betekent dat het geven van full access permissions in het Exchange console de enige juiste methode is om gebruikers rechten te geven op deze mailbox. Dit kan dus niet meer vanuit AD Users and Computers... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen