anoniem Geplaatst: 17 juli 2011 Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Beste mensen, Ik heb sinds kort een RND2000 NAS van Netgear. Nu ben ik bezig om aan een share 2 gebruikers te koppelen. Het aanmaken van een gebruiker is gelukt en deze toewijzen aan een share is ook gelukt. Als ik in de netwerk omgeving naar de map ga, wordt er ook netjes om een wachtwoord gevraagd. Deze geef ik in maar er verschijnt daarna een scherm met Windows Beveiliging en dit lijkt erop dat ik het WW van de pc moet ingeven. Maar wat ik hier ook ingeef, het scherm blijft terugkomen en ik kom niet in de map van de NAS. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik gebruik trouwens WIN7 Premium. Alvast bedankt. Gr. Laurens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2011 Is dat niet het wachtwoord dat je bij het instellen van het thuisnetwerk hebt gekregen? Als je dat niet meer weet kan je het oproepen op een PC die met het netwerk is verbonden door te gaan naar Configuratiescherm > Netwerk en internet > Thuisgroep > Het wachtwoord voor de thuisgroep weergeven en afdrukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2011 deze kan ik niet benaderen, is lichtgrijs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2011 Niemand die hier iets meer van weet? Ik heb de Werkgroep gecontroleerd en hetzelfde ingesteld. Ik heb werkelijk alle wachtwoorden al geprobeerd. De map is wel te benaderen als ik geen restricties ingeef. Als ik gebruikers toewijs aan de map, dan komt er een popup waarin ik gebruiker en wachtwoord moet ingeven, gevolgd door een windowsscherm met de pc gebruiker login, maar het WW is niet hetzelfde als die van de pc. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen