Ga naar inhoud

Programma's (image?)

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste leden, Als ik een nieuwe laptop heb en ik wil de programma's van de server erop hebben staan.. Hoe moet ik dat doen? Ik weet dat als ik inlog op een computer dat ik automatisch alle programma's die ik nodig heb beschikbaar krijg. Alleen nu log ik (met een internetkabel aangesloten van het bedrijf) op mijn eigen aangemaakte account.. en ik krijg die programma's niet tot mijn beschikking. Ik heb wel een account.. Weet iemand hoe ik dit moet doen? volgens mij moet ik me aanloggen op een bepaalde groep ofzo van de server. Iemand een suggestie?? Mvg, Wesley
Link naar reactie
Wat hij bedoelt is naar mijn idee dit: Op ze werk pc heeft hij allerlei programma's tot zijn beschikking. Als hij op een andere werk pc inlogt heeft ook hij die programma's tot zijn beschikking. Echter nu plugt hij een internet kabel op ze werk in op ze eigen pc en heeft hij niet die programma's tot zijn beschikking. Dan kan diverse oorzaken hebben: 1. Dat komt omdat al die programma's gewoon geinstalleerd zijn op de diverse werk pc's. 2. Je meld je aan op een citrix achtige omgeving 3. Je moet je op het domein aanmelden met je laptop.. Je laptop moet lid worden van het domein. Iig : Daar kan de netwerkbeheerder je vast veel beter mee helpen dan wij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...