anoniem Geplaatst: 30 juni 2011 Delen Geplaatst: 30 juni 2011 Beste leden, Als ik een nieuwe laptop heb en ik wil de programma's van de server erop hebben staan.. Hoe moet ik dat doen? Ik weet dat als ik inlog op een computer dat ik automatisch alle programma's die ik nodig heb beschikbaar krijg. Alleen nu log ik (met een internetkabel aangesloten van het bedrijf) op mijn eigen aangemaakte account.. en ik krijg die programma's niet tot mijn beschikking. Ik heb wel een account.. Weet iemand hoe ik dit moet doen? volgens mij moet ik me aanloggen op een bepaalde groep ofzo van de server. Iemand een suggestie?? Mvg, Wesley Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2011 Ik moet eerlijk bekennen dat ik werkelijk geen idee heb wat je bedoelt en wat je nou uiteindelijk wil bereiken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2011 Wat voor server? Van Bill Gates? Google? :P Of van je baas? In het laatste geval moet je het maar aan de netwerkbeheerder vragen hoe het allemaal gaat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Wat hij bedoelt is naar mijn idee dit: Op ze werk pc heeft hij allerlei programma's tot zijn beschikking. Als hij op een andere werk pc inlogt heeft ook hij die programma's tot zijn beschikking. Echter nu plugt hij een internet kabel op ze werk in op ze eigen pc en heeft hij niet die programma's tot zijn beschikking. Dan kan diverse oorzaken hebben: 1. Dat komt omdat al die programma's gewoon geinstalleerd zijn op de diverse werk pc's. 2. Je meld je aan op een citrix achtige omgeving 3. Je moet je op het domein aanmelden met je laptop.. Je laptop moet lid worden van het domein. Iig : Daar kan de netwerkbeheerder je vast veel beter mee helpen dan wij. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen