anoniem Geplaatst: 19 augustus 2015 Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 Hoi, na geprobeerd te hebben mijn computer "schoon te maken" door de zijklep te openen en met een wattenstaafje voorzichtig het vele stof te verwijderen heeft een probleem zich voorgedaan. Nu ik mijn desktop-computer probeer op te starten zegt het: "schijffout. Druk ctr, alt delete om opnieuw te starten. Wat is er mis? Houd het antwoord graag simpel want ik weet niet bijzonder veel van computers, Hartelijk Bedankt! Quote Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 19 augustus 2015 Delen Geplaatst: 19 augustus 2015 Minst erge geval: Het kabeltje waarmee je harde schijf vast zit is wat los komen te zitten. Volg het kabeltje waarmee de harde schijf vast zit, haal die even los en zet 'm weer vast. Bij de Action kan je een bus met lucht halen. Als je daarmee gaat werken, zorg er dan wel voor dat je bewegende delen even vast houd met een sate-prikker. Laat ze NIET draaien door de luchtdruk!! Geen Action in de buurt? Een goede fietspomp doet wonderen. Wel een kleine tip: Je spuit een computer maar een (1) keer binnen in huis uit. Daarna weet je waarom je het buiten moet doen met de deur dicht! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen