anoniem Geplaatst: 1 april 2011 Delen Geplaatst: 1 april 2011 beste, ik heb een test exchange 2007 server opgezet, omdat het een test server is heb ik dc en exchange op 1 server geinstalleerd. Ik kom namelijk tegen de volgende probleem op, ik kan niet inloggen in owa. Ik krijg wachtwoord of gebruikersnaam ongeldig. Ik heb in owa ingesteld dat gebruikerk direct met usernaam kan inloggen ipv domeinnaam/gebruiker. voor de rest werkt het prima, ik kan extern en intern email ontvangen. Volgens mij moet ik ergens een vinkje zetten om owa activeren, heeft iemand enige idee?/ ps ik wil meer verdiepen in exchange welke boek raden jullie aan ? liefst nederlands :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2011 Er hoeft voor OWA niet iets geactiveerd worden. Standaard staat het voor iedere gebruiker aan. Kun je wel gewoon met Outlook een connectie maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2011 outlook werkt ik heb verbinding met exchange ikkan mail extern en intern ontvangen. als ik mij ipofdomein/owa krijg ik de inlog pagina. ik vul gebruikersnaam en ww in krijg foutmelding ww of gebruikernaam incorrent oid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2011 Erg vreemd... In een standaard installatie moet dit gewoon werken en hebben gebruikers rechten om OWA te gebruiken. Heb nog niet eerder meegemaakt dat het niet werkte. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2011 probleem opgelost, een van de service voor autenticatie was niet opgestart... opgestart werkt :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen