Ga naar inhoud

asp.net 4 op win server 2008 IIS 7, wie helpt me...?

anoniem

Aanbevolen berichten

Dag forumleden. Ik heb het volgende probleem: ik moet een asp.net 4.0 webapplicatie aan de praat krijgen op een remote Windows Server 2008 R2. Deze server is vrijwel kaal. Om de boel aan de praat te krijgen dien ik allerlei software te downloaden zoals diverse Frameworks (3.5 sp1, asp.net 4) etc. Ik heb de app al in een applicationpool staan onder IIS 7. Op mijn eigen computer was het ook een heel gedoe. Mijn eerste probleem is dat ik geen Downloads mag downloaden van IE8. Dus ik wil de security level omlaag zetten in IE8 zodat ik wel kan downloaden. Dus ik ga naar Internetopties en wil de beveilging omlaag gooien. Mooi niet. Wat te doen?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wat ik altijd doe bij een Windows Server OS is het downloaden van een nieuwe browser. Ik kies zelf meestal voor Firefox. Volgens mij kan je ook sites toevoegen aan trusted sites, dit kan je bijv. doen als je een onbekende site opent en hem dan toevoegen aan trusted sites. Hierdoor laadt hij alles gewoon wel goed. Je kan ook de Web Platform Installer gebruiken om de verschillende frameworks te installeren. Deze is [url=http://www.microsoft.com/web/downloads/platform.aspx]hier[/url] te downloaden. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel en dat je er wat aan hebt! :) EDIT: WOEPS PER ONGELUK DUBBEL POST DOOR SLOOM INTERNET
Link naar reactie
Wat ik altijd doe bij een Windows Server OS is het downloaden van een nieuwe browser. Ik kies zelf meestal voor Firefox. Volgens mij kan je ook sites toevoegen aan trusted sites, dit kan je bijv. doen als je een onbekende site opent en hem dan toevoegen aan trusted sites. Hierdoor laadt hij alles gewoon wel goed. Je kan ook de Web Platform Installer gebruiken om de verschillende frameworks te installeren. Deze is [url=http://www.microsoft.com/web/downloads/platform.aspx]hier[/url] te downloaden. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel en dat je er wat aan hebt! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...