anoniem Geplaatst: 21 november 2010 Delen Geplaatst: 21 november 2010 Hallo, Ik ben van plan binnenkort een pc aan te schaffen als home server voor thuis. Ik wil hem zelf samenstellen om alle upgrade mogelijkheden open te houden. De server die ik nu hier heb staan is ook een Midi tower en daar is de plaats ook op ingericht vandaar dus de keuze voor een Midi Tower en niet voor een case zoals Lian Li of Fractal Design deze hebben. [url=http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/29311]Dit[/url] is het systeem wat ik samen heb gesteld. Mijn vraag is nu ik wil de vier harde schijven in RAID 5 laten draaien. Nu ondersteund het moederbord wat ik heb geselecteerd wel RAID 5 maar ik weet ook dat het erg veel processor kracht kost om de parity te bereken. Mijn vraag is nu kan ik met dit systeem RAID 5 draaien via de ingebouwde RAID controller op het moederbord? Er ligt hier nu al een gigabit netwerk en er word maximaal door één computer en één laptop tegelijkertijd naar de server toe geschreven en gelezen. Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen