anoniem Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Conceptronic CH3MNAS waarmee ik probeer een server op te zetten. Via portforwarding (DynDNS) zie ik deze nas extern maar lukt het mij niet om bestanden op deze nas te zien wel zie ik de directorystructuur en kan via ftp wel hele mappen downloaden maar niet anders dan naar deze nas zelf. Wat gaat hier niet goed? Surfen naar een oplossing helpt mij niet verder, wie wel? Bvd, Joost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Ik heb even gezocht in het FAQman archied bij Computeridee.nl Kijk zelf maar of er iets van je gading tussen staat http://computeridee.nl/faqman_zoekresultaat.jsp?search=NAS&hoofdcategorie=Netwerk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2010 Heb het hele archief doorgespit maar geen oplossing of verwijzing naar mijn probleem gevonden. Ik denk eerst maar eens de instellingen van de router (Zyxel P-2602HW-D1A) nog eens kritisch te bekijken of daar wel alles goed zit. Misschien heeft iemand daar ervaring mee en wil deze ook met mij delen. Ondertussen blijf ik zoeken. Bedankt voor je interesse in mijn probleem en loop je nog tegen suggesties aan dan hoor ik ze graag Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen