anoniem Geplaatst: 24 oktober 2010 Delen Geplaatst: 24 oktober 2010 hallo, ik heb een computer met xp en een laptop met vista op mijn kamer. ik heb met mijn laptop (met vista) een ad-hoc netwerk gemaakt genaamd ricky2000. dit ging goed, en ik kon met mijn computer (xp) ook goed verbinden met dit netwerk. vanuit de gedeelde map van mijn computer (met xp ) kon ik moeiteloos bestanden in deze map plaatsen, en ook openen en bewerken vanuit mijn laptop. maar als ik op mijn computer bij netwerk (binnen werkgroep) de laptop aanklik om hierin te gaan vraagt hij om een wachtwoord en gebruikersnaam, terwijl ik deze nooit heb aangemaakt? kan iemand mijn hierbij helpen? verder heb ik nog een vraag. als ik met dit ad-hoc netwerk verbonden ben, kan ik niet op internet. is er een mogelijkheid om en ad-hoc en internet te hebben? ik heb trouwens op beide pc en laptop wifi en ook 1 router van wanadoo. alvast bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Kijk even naar de links hier http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=210253 of je daarmee verder komt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen