anoniem Geplaatst: 24 september 2010 Delen Geplaatst: 24 september 2010 Beste, Ik heb m'n Ftp server'tje al opgestart maar alleen is dit beschikbaar via netwerk. Als ik naar m'n host-site ga dan krijg ik een volledig wit scherm. Ik krijg hem dus gwn niet online en ik denk dat ik m'n poorten niet moet openen want m'n netwerkopstelling is als volgt: MODEM TELENET ======> DLINK SWITCH ========> M'n PC Ik gebruik Serv-U en ben niet van plan om andere progs te gebruiken. Iemand raad? Alvast bedankt, Boaz :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Switch, heb je geen router? Dan zijn er geen poorten nodig die open hoeven. Is de windows firewall uit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Ik heb m'n opstelling verandert: MODEM TELENET ===========> NETGEAR ROUTER ========> M'N PC En heb de juiste poorten opengezet, ik denk dat het prob is de communicatie tusse de host en het server progje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Met poorten open lukt het niet goed? Installeer op de ftp server een vast internet ip. Makkelijkst is het interne ip nemen die hij nu ook heeft. Open het menu van de router en stel de poorten van serv-u in als trigger en laat deze PORT FORWARDING doen naar je server via het vaste ip. http://www.rhinosoft.com/newsletter/NewsL2004-06-03.asp?prod=rs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Je moet in de router de poorten 21 en 22 forwarden naar het IP-adres van de PC waar je server op draait. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Alle poorten die moeten openstaan staan open. Maar het lukt nog niet. Ik denk dat ik ergens in Serv-U m'n 'host-website' moet ingeven maar waar? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Niet alleen openzetten maar ook forwarden. Je router weet anders niet waar 'ie met z'n info heenmoet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Dat bedoel ik dus poorten 20, 21 en 22 staan nu open en worden geforward. En het lukt nog steeds niet. Nog een vraag: moet ik bij de website (http://www.no-ip.com) waar ik m'n host heb aangemaakt moet ik daar bij 'IP Adress', de ip van m'n pc ingeven of het ip adress dat hier ([url]http://whatismyipaddress.com/[/url]) staat of een ander? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Nee, je moet de update-client van no-ip installeren, die checkt geregeld welk ip-adres je hebt en koppelt dat aan de domeinnaam die je je site hebt gegeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Ik heb gedaan wat je zei, nog steeds niet. Ik ben ten einde raad! Volgens mij ligt het probleem toch bij Serv-U Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen