anoniem Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Dit is hoogstwaarschijnlijk een hele makkelijke vraag, hoop ik dan! Een kennis heeft op zijn zaak een SBS 2003 laten plaatsen en configureren door een klein IT bedrijf. Dit bedrijf is echter ter ziele en nu vraagt mijn kennis of ik 'even de wachtwoorden van twee gebruikers wil veranderen. Een van de twee is uit het bedrijf, de ander denkt dat er wellicht via webmail misbruik wordt gemaakt. Ik kom wel in de webmail, maar daar is (in excahnge) de optie wachtwoord wijzigen uitgeschakeld. Ik kan wel in Exchange zelf veranderingen aanbrengen, maar ik heb ook al begrepen dat bij SBS alles in elkaar gevolchten zit en het dus beter is om dit via een soot server-setup aan te pakken... Wie zou mij op weg kunnen helpen? Thor2002 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Open op de server 'Active Directory Users and Computers' (start --> programs --> administrative tools), zoek de betreffende user op, klik met rechts op de user, vervolgens 'reset password'. Vul hier twee keer een nieuw wachtwoord in en het wachtwoord is gewijzigd voor die user... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen