Ga naar inhoud

oude client doet group policy niet goed updaten

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een computer gekregen die ik 2 jaar geleden heb aangemeld in ons domein. in die 2 jaar is er nogal wat veranderd. via wat omwegen komt het verschil met 2 jaar op het volgende neer: * alle paden naar de profiles zijn veranderd naar een andere server * alle paden naar de documenten/desktop/apps zijn veranderd naar een andere server * exchange draait op een andere server feitelijk is de server waarnaar alles verwijst in het profiel, totaal afgestoten door een crash van 1 jaar geleden. alles moet geen probleem zijn, ware het nie dat de client die ik nu weer aan ons domein hang, niet de nieuwe instellingen overneemt. de client is nooit verwijderd uit de servers/dc's. hij is dus nog steeds bekend in het domein, alleen lijkt de client het een beetje niet meer te snappen. is er een manier om toch deze client met de goede instellingen te updaten. het belangrijkste is wel dat outlook dan eens goed geupdate wordt, daar staan nl alle contactpersonen van de persoon is. in die 2 jaar is er nooit op het domein ingelogd tijdens de afwezigheid van de client.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...