Ga naar inhoud

geen ADUC in server 2008 R2

anoniem

Aanbevolen berichten

beste mensen, ik heb op mijn vmware server 2008 Enterprice geinstalleerd. ik heb ook netjes wat rollen toe gekent : DNS, Active directory Service , DHCP, File, application maar nu komt het probleem. als ik mijn aduc open kan ik geen OU's of users of wat toevoegen ik kan alleen maar van domain veranderen. en dan geeft tie fout meldingen ook in de Server manager geeft hij een aantal rode kruizen bij active directory service ik heb een admin account met wachtwoord, updates gedraaid en static ip adress ingesteld kan iemand mij helpen a.u.b?
Link naar reactie
dit is de fout die ik krijg in mijn aduc ook staat er een dikvet kruis bij Active directory service als ik dan in mijn server manger ga kijken staat ADS gedisabled als ik dan op run druk kijk ik deze fout: Failed to start Intersite Messaging The service cannot be started, either becaus it is disabled or because it has no enabled devices associated with it en deze melding krijg ik altijd als is me ADUC wil opstarten To manager users and groups on this computer, use local Users and Groups To manage Users Groups and computers in a domain log on as user with domain administration rights ook kan ik helemaal geen domain aan maken:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...