Ga naar inhoud

1 server meerdere netwerken

anoniem

Aanbevolen berichten

beste, ik heb thuis een computer met aantaal vmware machines der op. Op mijn computer heb ik 4 vmwares draaien met elk een ander draadloos netwerkkaart die verbinding hebben met de buren. Dus elk mijn vmware machine heeft een ander extern ip adres. Alles werkt naar behoren behalve mijn pc, zodra ik meerdere draadloos verbinding heeft is mijn internet zoo traagg. Wanneer ik alle verbindingen verbreek werkt het weer perfect. kan iemand mij hierbij helpen ?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Zelf eigenlijk nooit last van gehad en draai ook VMware. Maar meerdere draadloze verbinding is niet helemaal correct je hebt waarschijnlijk maar één draadloze netwerkkaart in je pc zitten en die heeft verbinding met het netwerk van je buren maar VMware heeft er ook nog 4. Dit zijn logische netwerkkaarten en geen fysieke dus kaarten die niet echt bestaan. Wel zou het kunnen als je snelheid hebt van 54 mbp/s en je moet deze met nog eens 4 VMwares delen en dan nog met je eigen pc dus heel erg simpel geredeneerd kom je dan op 5 verbindingen op één netwerkkaart dus 54 / 5 = 11 mbp/s. Je zou dan dus uitkomen op 11 mbp/s per machine. Ik kan me er dan iets van voorstellen dat het tragere word maar deze redenatie is wel heel simpel. In welk VMnet heb je trouwens de machines staan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...