anoniem Geplaatst: 17 april 2010 Delen Geplaatst: 17 april 2010 Hallo, Wie kan mij helpen,hier is de situatie: Netwerk bestaat uit 2 x domain controler (windows 2008 server) DC1 en DC2 en 2 client. DC1 opeens wil niet opstarten krijg ik deze melding: Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause. To fix the problem: 1. Insert your Windows installation disc and restart the computer. 2. Choose your language settings and click next. 3. Click "repair your computer" Ik heb veel gebroobeerd om b.v automatic repair van recovery console maar hij kan niet repareren ,en restore via DC2 maar DC2 ziet DC1 niet. Heeft iemand oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 http://www.shailen.sukul.org/2008/02/windows-failed-to-start-recent-hardware.html Dit verhaal is echter gebaseerd op een Vista PC, maar wellicht ook van toepassing op Windows 2008... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2010 Bedankt voor je antwoord, ik heb de stappen gedaan voor ik hier mijn post gedaan heb ,het werkt niet . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen