anoniem Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Hi, wanneer ik met mijn server ( een Compaq ml370 ) Windows server 2003 probeer op te starten, zegt ie dat er geen logistieke drives zijn. daarna vraagt ie om F1 of F2 in te toetsen, wanneer ik allebei intoets ( F1 of F2 ) krijg ik de melding dhcp: client mac addrs: ( en dan een mac adres ). dan krijg ik een zwart scherm met een klein wit streepje links bovenin. Kan iemand mij vertellen wat dit is en hoe ik er vanaf kom? alvast bedankt, Twan. :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Ik heb dit topic maar even naar het servers forum verplaatst... Is er momenteel een OS geinstalleerd op je server? Zijn de schijven aangesloten op een Smart Array controller en heb je daar ook logische (niet logistieke dus...) schijven op aangemaakt? Welke generatie ML370 heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2010 wel, ik heb gewoon maar alles eraf gegooit, en 2 schijven in raid-0 gezet, 4 schijven in raid-5. Maar toch bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen