anoniem Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 is 0.0.0.0 het ip adres van www ofzo wand ik ben een online game aan het maken maar dan moet ik een ip invoeren die altijd aanstaat en waarmee idereen kan verbinden. alfast bednkt... sorry voor de slechte uitleg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Nee, het IP Adres is een nummertje bijvoorbeeld 99.999.9.9 dat aan geeft dat dat netwerk van jouw is, Als je dus een IP moet invoeren, moet je een IP invoeren wat de 24/7 aan staat, zoals een server Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2010 Waarschijnlijk moet je het IP invullen dat op [url=http://www.ip-adress.com/] deze pagina [/url]weergegeven wordt. Dit is het IP-adres die je van je internet-provider hebt gekregen en waarop andere computers op het internet, met jouw computer(s) in jouw netwerk verbinding kunnen maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2010 Maar dit werkt alleen als je een vast IP-adres hebt. Veel providers gebruiken dynamische adressen en die KUNNEN wijzigen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2010 Om even antwoord op je vraag te geven 0.0.0.0 is een gereserveerd IP adres en mag dus niet zomaar door iedereen gebruikt worden. 0.0.0.0 is namelijk gereserveerd voor het internet. Hetzelfde met 127.0.0.1 die verwijst altijd naar localhost of terwijl je eigen machine. Maar de manier die jij wil gebruiken kan inderdaad alleen als je een vast IP adres hebt. Heb je dit niet dan zou je misschien met DNS kunnen gaan werken. Hetzelfde als www.google.nl verwijst vandaag naar 74.125.79.99 maar morgen naar 78.88.61.17 (voorbeeldje) maar via DNS kom je toch altijd bij de website en het IP adres wat jij bedoeld uit. Hoe dit precies werkt voor een online game weet ik niet precies. Misschien kan Google je helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen