anoniem Geplaatst: 4 maart 2009 Delen Geplaatst: 4 maart 2009 Hallo, Wie weet of je outlook via een netwerk werkt. Dus de locatie map van de gevenens op een HD in het netwerk De HD wordt via http://addonics.com/products/nas/nasu2.asp aangesloten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2009 Dat is zeker mogelijk, maar een Outlook bestand kan niet door meer dan 1 computer tegelijkertijd geopend worden. Het is dus niet zo dat je er met meerdere PC's tegelijk gebruik van kan maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2009 Het gebruik maken van 1 pc klopt. Op dit moment doe ik het via een pc die aan staat en gebruik outlook op de laptop, en die maakt dan gebruik van de gegevens in de locatiemap op de pc. Nadeel is dat de pc altijd aan moet staan. Vandaar dat ik het via een HD wil doen via het netwerk en dat lukt dus niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2009 en dan wil je om en om gebruik maken van het bestand? dan de pc, dan de laptop? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2009 [quote:b09e66505a="fabstar81"]en dan wil je om en om gebruik maken van het bestand? dan de pc, dan de laptop?[/quote:b09e66505a] Zoals ik het lees gebruikt hij Outlook alleen op de laptop... Wat ik dan weer niet begrijp is waarom het PST bestand niet gewoon op de laptop staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2009 ja dat snap ik ook niet helemaal. enige reden wat ik kan bedenken is om het dan inderdaad door nog een pc te laten gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2009 [quote:2211c566b5="Leo S"][quote:2211c566b5="fabstar81"]en dan wil je om en om gebruik maken van het bestand? dan de pc, dan de laptop?[/quote:2211c566b5] Zoals ik het lees gebruikt hij Outlook alleen op de laptop... Wat ik dan weer niet begrijp is waarom het PST bestand niet gewoon op de laptop staat.[/quote:2211c566b5] Ik wil graag op de laptop en pc kunnen beschikken over de emails Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2009 je post staat in forum "Servers". Is het misschien wat om een exchange server op te zetten?! de manier waarop je dit nu wilt is erg omslachtig. je kan nooit 2 x gebruik maken van het zelfde bestand. heb je niet een andere pc die constant aanstaat? of een netwerkschijf? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2009 Ik laat altijd de mail op de server achter en als ik mijn laptop weer eens pak, een paar ker in d week, delete ik ze als ze daar ook binnen zijn. Voordeel: je hebt altijd backups van de belangrijkste mails... en...ik kan gedurende een aantal dagen elders via webmail nog steeds bij mijn laatste mail. Ik heb ook "maandmail" (sportschema), die gooi ik eraf als mijn nieuwe maandmail binnen is. Ben ik mijn dagschema vergeten, dan kan ik overal online even kijken.... Eea vereist wat discipline, maar ik heb dan ook altijd een verse backup.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen