Ga naar inhoud

Outlook via netwerk

anoniem

Aanbevolen berichten

Het gebruik maken van 1 pc klopt. Op dit moment doe ik het via een pc die aan staat en gebruik outlook op de laptop, en die maakt dan gebruik van de gegevens in de locatiemap op de pc. Nadeel is dat de pc altijd aan moet staan. Vandaar dat ik het via een HD wil doen via het netwerk en dat lukt dus niet.
Link naar reactie
[quote:2211c566b5="Leo S"][quote:2211c566b5="fabstar81"]en dan wil je om en om gebruik maken van het bestand? dan de pc, dan de laptop?[/quote:2211c566b5] Zoals ik het lees gebruikt hij Outlook alleen op de laptop... Wat ik dan weer niet begrijp is waarom het PST bestand niet gewoon op de laptop staat.[/quote:2211c566b5] Ik wil graag op de laptop en pc kunnen beschikken over de emails
Link naar reactie
Ik laat altijd de mail op de server achter en als ik mijn laptop weer eens pak, een paar ker in d week, delete ik ze als ze daar ook binnen zijn. Voordeel: je hebt altijd backups van de belangrijkste mails... en...ik kan gedurende een aantal dagen elders via webmail nog steeds bij mijn laatste mail. Ik heb ook "maandmail" (sportschema), die gooi ik eraf als mijn nieuwe maandmail binnen is. Ben ik mijn dagschema vergeten, dan kan ik overal online even kijken.... Eea vereist wat discipline, maar ik heb dan ook altijd een verse backup....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...