Ga naar inhoud

ADSL!TOTAAL Router

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil graag mijn Geavanceerde Siemens Gigaset SX762 wireless modemrouter willen gebruiken als bestandsserver. Ik heb een 2 TB harde schijf geformatteerd naar FAT32 en eraan gehangen. Hij herkent hem wel, en gebruikt hem ook. Op de PC's in mijn netwerk heb ik de schijf via FTP als netwerklocatie toegevoegd, Maar zodra ik toegang wil, vraagt hij om een wachtwoord. Welk wachtwoord ik ook invul (inclusief alle ingestelde wachtwoorden + leeg laten), ik krijg steeds alleen-lezen toegang.:o Hoe kan ik dit oplossen? Torrentus
Link naar reactie
Ja, ik heb inderdaad mappen deelbaar gemaakt.. Ik heb overal waar het mogelijk was toen maar de gegevens gebruikersnaam: test wachtwoord: test123 gebruikt, maar zelfs met deze gegevens krijg ik nergens toegang (volle rechten) om bestanden op de schijf te plaatsen. In de root is een mapje gemaakt, en dat mapje heb ik gedeeld. Het is de bedoeling dat alles binnen dat mapje gebeurt. Torrentus
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...