anoniem Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Hallo, Een tijdje geleden heb ik Xampp gebruikt en heeft een familie-lid mijn port geforwarded. Toen ik laatst Xampp weer opstartte werkte mijn server niet meer. Nu wil ik opnieuw mijn port forwarden, als ik dan naar http://192.168.1.1/ ga en ik typ de gebruikersnaam en wachtwoord van mijn draadloze router in dan gaat hij weer terug naar het inlog-scherm blijkbaar blijken mijn gegevens dus fout te zijn. Als ik gewoon inlog op mijn draadloze netwerk werken die gebruikersnaam en wachtwoord wel. Hoe kan ik dit oplossen en wat doe ik eventueel fout? Misschien ook wel handig om te weten, mijn router is van Netgear en het type is: wgr 614v6 Alvast bedankt. Groeten, Roeland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2008 Dat is het ip adress van je default gate dus je modem... je moet de interne ip gebruiken van je computer. start > uitvoeren > cmd > typ in ipconfig. daar staat je ipadress van je computer. wil je de server ook voor de buiten wereld toegangkelijk maken, stuur poort 80 door naar je webserver... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen