anoniem Geplaatst: 20 december 2008 Delen Geplaatst: 20 december 2008 [i:f0581d12dc]Hallo allemaal, Ik kijk al een geruime tijd mee en heb dankzij dit forum al heel veel oplossingen kunnen vinden voor mijn computer problemen. Dank u allen daarvoor! Ik zit nu met een volgend probleem en hoop dat jullie me een duwtje in de juiste richting kunnen geven. Mijn situatie is als volgt; Heb een netwerkje, waarin een laptop draadloos aan een router is gekoppeld en met deze kan ik maar geen toegang krijgen naar andere computers in het netwerk. Ik kan vanaf mijn desktop- pc ook niet pingen naar de laptop (melding: geen juiste machtiging), andersom weer wel? De laptop ziet zichzelf wel op het netwerk en kan mezelf ook pingen, zodra ik de laptop bekabeld aan het netwerk hang ziet hij wel de andere computers in het netwerk en werkt alles naar behoren heel erg vreemd vind ik dit....? Ook heb ik TCP/IP al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, twee nieuwe identieke gebruikers aangemaakt op twee verschillende PC`s, maar niets heeft tot nu toe geholpen. :evil: Groet, greg[/i:f0581d12dc] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2008 Als je al een tijdje meekijkt hier, zul je toch wel moeten weten dat crossposten niet wenselijk is. Deze gaat op slot en we gaan [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=196008]hier[/url] verder (waar ik tevens je lettertype aangepast heb...). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen