anoniem Geplaatst: 2 december 2008 Delen Geplaatst: 2 december 2008 Hallo, Ben hier al geruime tijd aan het stoeien om mijn printer werkend te krijgen in het netwerk. De printserver is een Sitecom LN-306 en de printer een Epson S20 Alles gaat via een Linksys router. Via mijn pc (draadloos) kan ik wel via het ip adres in de printserver komen. Echter de printer krijg ik niet in beweging. De instellingen op de printserver zijn Raw Printing enable IPP Printing enable LPR printing enable SMB enable SNMP enable NetBUEI enable Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2009 Windows XP of Vista? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2009 Ik heb de printserver ook en heb hem ingesteld door de client software te installeren, wat de software doet is het maakt een soort USB --> LAN --> USB verbinding... Gewoon de server instellen, client software installeren op je pc('s) en gaan met die banaan, Werkt bij mij goed in ieder geval. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen