anoniem Geplaatst: 9 oktober 2008 Delen Geplaatst: 9 oktober 2008 HAllo Ik had een vraagje over servers. Ik wil graag een Counterstrike: Cz server oprichten, zoals al die bedrijven. Wat zijn de benodigdheden? of is dat gewoon niet mogelijk? Wat gebruiken die server verhuurders ervoor? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2008 De benodigdheden zijn een computer en een internetverbinding. In principe is een computer waarmee je het spel kan spelen ook genoeg om een server te draaien. Ik zou in ieder geval zorgen dat ie het wel goed aan kan, en ook dat er genoeg RAM in zit. Van je internetverbinding hangt af hoe goed mensen op jou server zullen kunnen spelen. Als je een trage verbinding hebt zullen mensen gaan laggen.. Ik zelf heb eens een UT2004 server thuis gedraaid met een 80kb/s upload. Zolang er 12 mensen of minder op de server zaten was het prima te doen (pings van 40 of minder). Kwam het aantal spelers daarboven, ging het hard naar beneden. Dit is vooral even uitproberen en kijken wat jij het lekkerste vindt lopen. Server hosts gebruiken een heel ander soort computer dan je normaal gesproken thuis gebruikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen