anoniem Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Ik ben aan het stoeien met Windows Deployment Services. Nu heb ik het voor elkaar dat ik een nieuwe computer van een image kan voorzien en dat daarbij een computernaam wordt gebruikt die ik vantevoren in Active Directory zet, de zgn. pre-stage van het account. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om bestaande PC's die ik opnieuw van een schone image voorzie, dezelfde computernaam te laten houden die ze hadden. Ze zijn immers al bekend in Active Directory, maar toch pakken ze niet die computernaam... Dit alles moet wel unattended gebeuren, dus zonder tussenkomst van de gebruiker. Is er ergens een optie die ik over het hoofd kan zien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 Hou maar op met al het speurwerk allemaal, ik heb het probleem opgelost... In de sysprep.inf heb ik een regel opgenomen: computername=%machinename% en in Active Directory moet het bewuste computeraccount gereset worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen