Ga naar inhoud

Wat kan ik allemaal doen met mijn oude pc?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Volgens mij is een paar maanden geleden in Computer Totaal een artikel verschenen met allerlei tips wat je met je oude pc kan doen. Ik weet dat ik de kop van die artikel zag, maar nu weet ik niet meer waar ik met de tijdschrift heb gedaan. Heeft iemand hem gelezen? Wat kon je allemaal volgens hun doen met je oude pc? Ik heb namelijk 2 pc in een netwerk en een oude 486 liggen die niet aan het netwerk is aangesloten. Ik wil deze 486 aan het netwerk aansluiten en iets mee doen, maar ik weet nog niet wat.
Link naar reactie
[quote:7963495221="DeNasio"]Computer Totaal een artikel verschenen met allerlei tips wat je met je oude pc kan doen. [/quote:7963495221] Check om mee te beginnen op de site van computer!totaal deze [url=http://www.computertotaal.nl/web/show/id=815061/contentid=88833/page=1]Zes zelfbouwprojecten voor uw oude pc.[/url]
Link naar reactie
Bedankt voor de tips heren. Ik zoek iets interessanter en nuttiger. Bijvoorbeeld ik heb al een router waar 4 pc op aangesloten kunnen worden, en alle computers hebben firewall, dus router/firewall is niet interessant of nuttig. De opties bij "Zes zelfbouwprojecten voor uw oude pc" spreken mij ook niet aan. Nog iemand die iets weet? Of zijn dit mijn enige opties?
Link naar reactie
Veel meer opties zullen er inderdaad niet zijn. [quote:05832066e9="DeNasio"]Ik wil deze 486 aan het netwerk aansluiten en iets mee doen, maar ik weet nog niet wat.[/quote:05832066e9] Welke 486 CPU en hoeveel werkgeheugen? Afhankelijk van de hoeveel werkgeheugen, zou je er wellicht een lichte Linux distributie erop kunnen installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...