Ga naar inhoud

Event 333


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een irritant probleem. In 1 van mijn servers is een harddisk kapot gegaan. Geen ramp aangezien we overal RAID 5 array hebben draaien. Nu is de schijf netjes vervangen, de RAID array opnieuw gebouwt en Windows 2003 SP2 weer netjes opgestart. Heeft 3 dagen probleemloos gewerkt en komt nu herhaaldelijke met de melding (Ongeveer 2 a 3 x per minuut): Event: 333 [code:1:ba9b2598e9] An I/O operation initiated by the Registry failed unrecoverably. The Registry could not read in, or write out, or flush, one of the files that contain the system's image of the Registry. [/code:1:ba9b2598e9] Ik heb de harddisken op errors gecontroleerd (1 niet belangrijke partitie had een fout maar is inmiddels opgelost), RAID Array geeft geen fouten, Intel's storcon.exe waarmee je het array kunt herbouwen geeft geen errors. De server heeft verder geen enkel probleem. Alles werkt probleemloos (Behalve de backup tool van MS) antivirus software heb ik tijdelijk uitgeschakelt en heb het meeste gedaan dat te vinden is wanneer je op "Event 333" zoekt in google.nl Het gaat om een Windows 2003 SP2 SQL Server
Link naar reactie
[quote:e8e4e865c9="Leo S"]Heb je [url=http://www.eventid.net/display.asp?eventid=333&eventno=5757&source=Application%20Popup&phase=1]deze[/url] acties ook gedaan?[/quote:e8e4e865c9] Ja, hotfix was al geinstalleerd, lock pagefile, geheugen, chkdsk etc ... Ja allemaal gedaan. Deze link had ik zelf al gevonden. Disk kapot ?! Want Windows blijft wel ERG lang hangen bij "stap 4" van Chkdsk
Link naar reactie
[quote:e3950f8f65="gerben"]Zou het ook een controller probleem kunnen zijn, ipv een defecte schijf?[/quote:e3950f8f65] Ik zou niet weten hoe... Disk ID 1 was kapot, nieuwe SCSI schijf er aan gehangen, jumper op ID 1 ingesteld, rebuild raid array Voila werkende schijf. Log meld netjes dat de RAID Array succesvol herbouwt is. Nieuwe schijf geeft geen errors en de controller functioneert prima. Windows werkt 3 dagen prima en beweert nu dat het niet het register weg kan schrijven. :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...