anoniem Geplaatst: 9 mei 2008 Delen Geplaatst: 9 mei 2008 Goeiedag, ik heb hier een Pentium 4 3.00 Ghz 2 gb ddr ram 120 gb harde schijf staan hier doen wij momenteel helemaal niks mee. dus ik vroeg me af zou ik hier van een server kunnen maken ? zo ja, en hoe ? nja alvast bedankt :) mvg Rik Bergen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2008 In netwerk instellingen moeten alle pc's wel dezelfde werkgroup naam hebben. Een pc als server inrichten is eenvoudig. Alle bestanden die de server moet aanbieden in 1 map zetten en deze map via de rechtermuis "delen" -dan heb je een server. handig om je printer er ook op te zetten en deze ook te delen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2008 Het is uiteraard ook de vraag wat je ermee wil doen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2008 het liefst zou ik er een teamspeak server op willen zetten + game server van 10 slots als het een beetje mee zit... meer ook echter niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2008 [quote:5501720da0="Rikbergen"]het liefst zou ik er een teamspeak server op willen zetten + game server van 10 slots als het een beetje mee zit... meer ook echter niet.[/quote:5501720da0] voor een gameserver heb je wel een vrij hoge uploadsnelheid nodig.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2008 dat kan je toch bij zon site zien ofzo ? ik zal ff kyken : 26 kb/ps upload -.- zal wel niet voldoende zijn denk xD nja dan alleen maar teamspeak servertjes... zou dat wel kunnen ? mvg Rik . P.S. waar kan ik Linux downloaden ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2008 edit : linux is niet mer nodig. ik doe het wel met xp to the point : nu heb ik een vraag . welke poorten zijn een beetje standaard ? en wat kan ik het beste doen met mijn '' gewone '' adsl verbinding ? ik heb ook nog een vraag.. ik heb een draadloos net werk thuis aangelegd. een linksys router is het. en dan heb ik ook nog m'n hoofdrouter waar hij op aangesloten is dat snappen jullie hoop i kwel :roll: maar moet ik daar dan ook poorten forwarden ? of alleen in die van linksys :confused: ? :\ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2008 als je teamspeak gaat draaien op een thuis adsl verbinding kost dit upload, als je aan het gamen bent merk je dat in LAG en je ping. Beste is skype gebruiken met je clanleden of een TS server huren, die krijg je vaak bij een game server. Thuis een server draaien is zelden goed mogelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2008 [quote:8a02066602="stee0036"]als je teamspeak gaat draaien op een thuis adsl verbinding kost dit upload, als je aan het gamen bent merk je dat in LAG en je ping. Beste is skype gebruiken met je clanleden of een TS server huren, die krijg je vaak bij een game server. Thuis een server draaien is zelden goed mogelijk.[/quote:8a02066602] Eigen game server hosten met de games van nu gaat bijna niet lukken. Vroeger had ik eigengameserver draaien thuis met medal of honor AA op. Tot 6 speler ging het goed daarna LAG... Als je lekker wilt game zou je een dedicated server moeten huren en daar je server op draaien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen