Ga naar inhoud

hoe maak ik van een pc een server ?


Aanbevolen berichten

In netwerk instellingen moeten alle pc's wel dezelfde werkgroup naam hebben. Een pc als server inrichten is eenvoudig. Alle bestanden die de server moet aanbieden in 1 map zetten en deze map via de rechtermuis "delen" -dan heb je een server. handig om je printer er ook op te zetten en deze ook te delen.
Link naar reactie
edit : linux is niet mer nodig. ik doe het wel met xp to the point : nu heb ik een vraag . welke poorten zijn een beetje standaard ? en wat kan ik het beste doen met mijn '' gewone '' adsl verbinding ? ik heb ook nog een vraag.. ik heb een draadloos net werk thuis aangelegd. een linksys router is het. en dan heb ik ook nog m'n hoofdrouter waar hij op aangesloten is dat snappen jullie hoop i kwel :roll: maar moet ik daar dan ook poorten forwarden ? of alleen in die van linksys :confused: ? :\
Link naar reactie
[quote:8a02066602="stee0036"]als je teamspeak gaat draaien op een thuis adsl verbinding kost dit upload, als je aan het gamen bent merk je dat in LAG en je ping. Beste is skype gebruiken met je clanleden of een TS server huren, die krijg je vaak bij een game server. Thuis een server draaien is zelden goed mogelijk.[/quote:8a02066602] Eigen game server hosten met de games van nu gaat bijna niet lukken. Vroeger had ik eigengameserver draaien thuis met medal of honor AA op. Tot 6 speler ging het goed daarna LAG... Als je lekker wilt game zou je een dedicated server moeten huren en daar je server op draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...