Ga naar inhoud

van je pc een router maken(linux?) ook download pc

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb nu pas 2 pc's van een kennis gekregen 500(900) mhz pc(onder geklokt om stroom te besparen en ram iets in de 300) draait nu nog Windows 98 se maar heb er al een netwerkkaart uit de andere pc gehaald en ik dacht nu kan ik er misschien een router van maken? weer iemand misschien een goed os/linux distro liefst met een gui. of een simpele totorial als het kan wil ik er ook meet kunnen downloaden(bittorent,ftp,http) en zelf een website(intranet) hosten met mysql,php. ik ben een beetje naar freesco aan het kijken maar weet iemand dan misschien addons zodat ik er ook mee kan downloaden en zo. en een totorial zodat ik hem makkelijk helemaal kan instellen. groeten gijs
Link naar reactie
ik ga ze meteen bekijken. btw: moet je niet voor clarkconnect betalen? stond ook in de 2005 versie can computertotaal dacht ik. misschien wel interessant om een vernieuwde uitgaven te maken wat je met je oude pc kan doen update: heb net gelezen dat er ook een gratis versie is. clarkconnect lijkt me geschikt. is er toevallig ook een bittorent programa dat op clarkconnect draait(mag ook op de webserver php,mysql draaien) en een download manager voor downloads dan is ie helemaal perfect :D btw: is het ram een erg groot probleem. komt 1 server aan te hangen waarschijnlijk(voor games) 1 laptop 2 pc's komt wel nog iets van een router tussen zonder nat want dat doet de pc dan al :wink: dus dan word het een soort switch
Link naar reactie
[quote:f808498c92="Lange Pier"]De Community Edition is "free".[/quote:f808498c92] idd mijn fout is er toevallig ook een bittorent programa dat op clarkconnect draait(mag ook op de webserver php,mysql draaien) en een download manager voor downloads dan is ie helemaal perfect btw: is het ram een erg groot probleem. komt 1 server aan te hangen waarschijnlijk(voor games) 1 laptop 2 pc's komt wel nog iets van een router tussen zonder nat want dat doet de pc dan al dus dan word de router een soort switch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...