Ga naar inhoud

Exchange 5.5


anoniem

Aanbevolen berichten

Begrijp ik goed dat je Exchange 5.5 gebruikt in een Active Directory omgeving? Hmmm, dat is lang geleden... In Exchange 2000 en verder kun je e-mailadres policies aanmaken, als je daarin meerdere adressen zet, worden deze ook aangemaakt bij iedere nieuwe gebruiker. Ik kan helaas bij geen enkele klant meer kijken of dit in Exchange 5.5 ook kan, maar misschien kun je eens gaan zoeken of er ook iets dergelijks in Exchange 5.5 zit.
Link naar reactie
[quote:984523d590="Leo S"]Begrijp ik goed dat je Exchange 5.5 gebruikt in een Active Directory omgeving? Hmmm, dat is lang geleden... In Exchange 2000 en verder kun je e-mailadres policies aanmaken, als je daarin meerdere adressen zet, worden deze ook aangemaakt bij iedere nieuwe gebruiker. Ik kan helaas bij geen enkele klant meer kijken of dit in Exchange 5.5 ook kan, maar misschien kun je eens gaan zoeken of er ook iets dergelijks in Exchange 5.5 zit.[/quote:984523d590] Jep, 5.5:D bedankt, ik zal eens zoeken...
Link naar reactie
Nog even een tip: als dit een zakelijke omgeving betreft, zou ik zo snel mogelijk upgraden naar Exchange 2003, of Exchange 2007. Exchange 5.5 wordt namelijk al een aantal jaren niet meer ondersteund door Microsoft. Aangezien Exchange 5.5 ook nooit primair voor Internet e-mail gemaakt is zitten er een aantal vulnerabilities in, die dus niet meer gefixt worden. Ook de moderne third-party software zal niet meer op Exchange 5.5 draaien...
Link naar reactie
[quote:d6a11fb5c0="Leo S"]Nog even een tip: als dit een zakelijke omgeving betreft, zou ik zo snel mogelijk upgraden naar Exchange 2003, of Exchange 2007. Exchange 5.5 wordt namelijk al een aantal jaren niet meer ondersteund door Microsoft. Aangezien Exchange 5.5 ook nooit primair voor Internet e-mail gemaakt is zitten er een aantal vulnerabilities in, die dus niet meer gefixt worden. Ook de moderne third-party software zal niet meer op Exchange 5.5 draaien...[/quote:d6a11fb5c0] Klopt, maar we gaan binnenkort upgrade naar exchange 2003 ivm met CRM die niet werkkt met 5,5
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...