Ga naar inhoud

virtual server

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, graag wil ik het navolgende vragen; ik heb een programma dat ik 24h wil laten draaien, maar niet op mijn eigen pc. ik heb gelezen dat een oplossing daarvoor een zgn virtual pc is waarop ik dit programma kan plaatsen zodat dit toch aktief blijft zonder dat mijn eigen pc aan hoeft te staan. waar kan ik daarvoor bijv terecht ? vriendelijke groeten, Willem
Link naar reactie
ben er eigenlijk zelf ook nog niet helemaal uit hoor. tiz voor mij ook iets geheel nieuws, kwam het tegen en wilde graag horen wat er voor nodig zou zijn als je een programma aktief wil laten draaien met het internet zonder dat je eigen pc er verder voor aan hoeft te staan.......... groeten, Willem
Link naar reactie
[quote:5d3e9f8481="Goofy"]ben er eigenlijk zelf ook nog niet helemaal uit hoor. tiz voor mij ook iets geheel nieuws, kwam het tegen en wilde graag horen wat er voor nodig zou zijn als je een programma aktief wil laten draaien met het internet zonder dat je eigen pc er verder voor aan hoeft te staan.......... groeten, Willem[/quote:5d3e9f8481] Ja dan moet je een DEDICATED server huren... :D Zoek maar eens op google voor prijzen... Denk dat je ongeveer 30 euro per maand kwijt bent,,,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...