anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Sinds gisteren hebben een aantal clients problemen dat ze het zwervend profiel niet meer kunnen vindne. Terwijl op mijn win2003 server het profiel gewoon staat en de rechten ook goed staan. Als ik de computer opnieuw aanmeld bij het domein gaat het weer even goed en heeft de computer zijn zwervend profiel, echter als ik dan weer uitlog krijg ik weer een fout melding van kan het profiel niet vinden en pakt ie een lokaal profiel. Iemand een oplossing? wat is de best practise om dit te verhelpen en om bijvoorbeeld corrupte profielen te verhelpen?? alvast bedankt voor jullie reply Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Als ik het goed heb, heb je problemen met het weer wegschrijven (uitloggen)van het profiel? en het lezen(inloggen) geeft geen problemen? als dit het geval is, zou er toch iets met de rechten aan de hand kunnen zijn. als het netwerk al even goed draait en er niets veranderd is, lijkt me dit onwaarschijnlijk. misschien is er iets gebeurd met de installatie van nieuwe updates? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 nee ik krijg de fout melding ook al bij het inloggen met het netwerk is niks verandert en rechten staan idd goed misschien met updates ja. maar wat is de werkwijze die je bij zoiets toepast ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2008 ik heb dit wel eens gehad, ook wel eens dat netwerkshares niet beschikbaar waren na updates. Het restarten in de pauze werkte voor mij, misschien kan het ook met restarten van services, maar dat kon ik niet vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2008 ER komen steeds meer clients met hetzelfde probleem. restart van de server? beetje vreemd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2008 nieuwe dag zelfde problemen :( ik zie trouwens volgende events in me appl log op de win2003 server staan. eventid 1058 Windows cannot access the file gpt.ini for GPO CN={6454286C-016F-11D2-977F-00C04fB456114F9},CN=Policies,CN=System,DC=corp,DC=testserver,DC=com. The file must be present at the location <\\testserver.com\sysvol\testserver.coml\Policies\{4654654-016F-11D2-945F-00C04fB984F9}\gpt.ini>. (Access is denied. ). Group Policy processing aborted. zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? iemand een oplossing ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2008 Misschien dat ze over hun Roming profile file limmit zitten? dat die nik smeer bij kan schrijven... ? kijk maar in je GPO Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen