Ga naar inhoud

Roaming profiles probleem

anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren hebben een aantal clients problemen dat ze het zwervend profiel niet meer kunnen vindne. Terwijl op mijn win2003 server het profiel gewoon staat en de rechten ook goed staan. Als ik de computer opnieuw aanmeld bij het domein gaat het weer even goed en heeft de computer zijn zwervend profiel, echter als ik dan weer uitlog krijg ik weer een fout melding van kan het profiel niet vinden en pakt ie een lokaal profiel. Iemand een oplossing? wat is de best practise om dit te verhelpen en om bijvoorbeeld corrupte profielen te verhelpen?? alvast bedankt voor jullie reply
Link naar reactie
Als ik het goed heb, heb je problemen met het weer wegschrijven (uitloggen)van het profiel? en het lezen(inloggen) geeft geen problemen? als dit het geval is, zou er toch iets met de rechten aan de hand kunnen zijn. als het netwerk al even goed draait en er niets veranderd is, lijkt me dit onwaarschijnlijk. misschien is er iets gebeurd met de installatie van nieuwe updates?
Link naar reactie
nieuwe dag zelfde problemen :( ik zie trouwens volgende events in me appl log op de win2003 server staan. eventid 1058 Windows cannot access the file gpt.ini for GPO CN={6454286C-016F-11D2-977F-00C04fB456114F9},CN=Policies,CN=System,DC=corp,DC=testserver,DC=com. The file must be present at the location <\\testserver.com\sysvol\testserver.coml\Policies\{4654654-016F-11D2-945F-00C04fB984F9}\gpt.ini>. (Access is denied. ). Group Policy processing aborted. zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? iemand een oplossing ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...